Sexy Pink Heart - Working

4 Nisan 2016 Pazartesi

İnsan öyle sıkılıyor ki bazen..

İnsan öyle sıkılıyor ki bazen.. Hayattan , işten, güçten herşeyden .. Öyle hiç bişe zevk vermez ya en sevdiğin şeyleri de yapsan zevk alamazsın ya hah aynı o durumdayım. Şuanda kendimi çaresiz, sevgisiz, ilgisiz, duygusuz hissediyorum. Son bir kaç gündür bu durum böyle..   Nasıl düzelicem onu da bilmiyorum. Aklımı başka şeylere versem de toparlanamıyorum. Çok şükür sağlığım yerinde işimde sorun yok diyorum nedir beni böyle mutsuz eden bilmiyorum. Sanırım ilgisiz sevgisiz kalınca bu hale geliyorum. Eşimde asker suan da. Onunla da her ilişkide olduğu gibi insanlar uzakta olunca iletişim eksikliği olur ya hah aynı o durumdayız. Anlaşamıyoruz. Onun verdiği mutsuzluk  ayrı, benim hiç bişeden zevk almamam ayrı. Bahar geçişinde insanlar böyle olurmus diyorlar ne kadar doğru onuda bilmiyorum ama yazarak rahatlamak istedim. Suan yine iş bitti yine eve gidicem. Bişelerle uğrasmak istiyorum olmuyor ya zevk vermiyor depresyonda mıyım acaba:) nasıl düzelicem arkadaslar yardımı olan yazabilir mi böyle hisseden varmı... Saatlerce yürümek uyumak istiyorum ya baska hiç bişe değil.. Enerjim gitmiş bitmiş gibi .. :(

13 yorum:

  1. Evli olduğunu bilmiyordum canım Allah kavuştursun. Bazen hepimiz öyle oluruz, özellikle hepimiz bahar aylarında böyleyiz her şeye bir anlam yüklemeye çalışıyoruz tabi insanı en iyi kendi bilir. Canını sıkma sen. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol tatlım sıkmamaya çalışıcam :)

      Sil
  2. Bende bir süredir o ruh halindeyim. Kendime kafamı dağıtacak şeyler bulmaya çalışıyorum. Bir de ilişki var ortada tabi, eşiniz. Özlem büyük maalesef.. Ona söz geçiremediğiniz için kendinizi kötü hissediyorsunuz. İnanın anlayabiliyorum. Eşinize bir şeyler yazın bu dönemde. Bu süreci atlatacaksınız, güzel günler sizinle olsun. Konuşmak,dertleşmek istediğinde buradayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim yanımda olduğunuz için:) aynen özlem büyük olunca inşallah çabuk geçer :)

      Sil
  3. Bahar gecisi aslinda daha cok canlandirmali insani ama cidden acayip bi ruhsal dengesizlik yaratiyor..tam cikolatalik durumlar bunlar :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.. Sizi çok iyi anlayabiliyorum. Çünkü bir zamanlar ben de böyle olmuştum. Kafanızı dağıtacak işler bulmalısınız, yoksa sizi depresyona kadar sürükler. Mesela ben bu zamanlarımda aldım fotoğraf makinemi elime ve inciği cinciği çektim. rahatlattı beni. Siz de hobilerinize uygun uğraşlar bulup kafanızı dağıtabilirsiniz derim. Eşinize gelince, Allah kazasını belasını göstermesin inşallah..

    İyi Akşamlar Diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim amiin inşallah sagsağlim gelir :) bende fotoğraf cekmeye bayılırım en iyisi sizin dediğinizi gözden geçireyim rahatlatır belki :)

      Sil
    2. Rahatlatıyor, emin olabilirsiniz..

      Sil
  5. Ay yok ben bu yazıyı okuamamlıydım :/ Bugün aynı şeyleri düşündüm de durdum sıkılyorum resmen bedenime sığamıyorum patlicam en sonun da işi gücü bırakıp gitmek istiyorum ama olmuyor olmuyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy kuzum gel gidelim işi gücü bırakıp gıdelim :))))

      Sil
    2. ben de alın... bende bıktım artık herkesten ve herşeyden....
      bu arada;
      blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
      soslubadem.blogpot.com

      Sil