Sexy Pink Heart - Working

3 Mart 2016 Perşembe

Selesta Life / Akne ve Siyah Nokta Temizleyicisi

 Selesta Life / Akne ve Siyah Nokta Temizleyicisi
Killi Yüz Maskesi

İçindekiler:
*Kil
*Yeşil Çay
*Yosun
*Zeytin Yağı

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır kendime bir maske arıyordum. Ve bir kozmetikçiye girdim ve en iyi olarak bu maskeyi bana önerdi. 18 TL civarı ücreti.. Siyah noktalardan şikayetçiydim. Bu yüzden almıştım.
Düzenli bir şekilde kullandım ama pek  memnun kalmadım açıkçası. Yüzü çok güzel temizliyor nemlendiriyor fakat siyah noktaları geçirdiğini pek söyliyemem. Ben bunu genelde akşamları bakım yaparken kullanıyorum. Makyajımı temizliyorum. Yüzümü yıkıyorum, hafif nemliyken bu maskeyi uyguluyorum. Temizliyorum. Sabaha kadar bebek gibi oluyor yüzüm. :) Nemli kalıyor, çok güzel temizliyor. eğer sizde bu şekilde kullanmak isterseniz öneririm:)  AMA siyah nokta akne geçirmiyor bende bir etkisini görmedim. Bu ürünü almak isteyenlere tavsiyem büyük beklenti içine girmeyiniz :))) ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder