Sexy Pink Heart - Working

3 Mart 2016 Perşembe

Deli Çocuğun Güncesi / Özgür BACAKSIZ

     Şimdiye dek okuduğum en güzel kitaplardan birtanesi.. İnsanın içindeki duyguları dışarı çıkartan , söyleyemediğimiz duyguları kaleme döken, herkesin içinde biriktirdiği, kimseye söyleyemediği sözleri bu kitapta bulabilirsiniz. Okudukça bağımlılık yapıyor, saatlerce okusanız bile hiç sıkılmayacağınız bir kitap.. Sanki kitap okumuyor da birisi ile dertleşiyor, sohbet ediyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.
İçinizdeki herşeyi yüzünüze söylüyormuş, sizi anlıyormuş gibi hissettiriyor.. O kadar severek okudum ki.. Hiç bitmesin istedim.. Şuan düşünüyordum da yine okurum sıkılmadan :) İyiki böyle kitaplar var. Anlatımlarıyla, uslüpuyla,  örnekleriyle, gerçekçiliğiyle,  beni benden aldı bu kitap.. Herkesin hayatında bir kez bu kitabı alıp okumalı.. Hiç pişman olmayacağınız bir kitap.. :) Okuduktan sonra bana msj atabilirsiniz eminim sizde benim hissettiğim bu duyguları yaşayacaksınız.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder